Annons:
Etikettallmänt
Läst 546 ggr
Ikajo
2016-05-17 14:58

För er som undrar

Det finns säkert några av er på sajten som undrar varför aktiviteten är så låg. Att sommaren är i antågande är helt klart en förklaring, många har mycket som ska bli klart innan sommarlov och semester.

I mitt fall sitter jag just nu med min C-uppsats som ska vara klara inom bara några veckor. För den som är intresserad kommer uppsatsen hamna i Diva i mitten av juni. Diva är en sajt där du kan söka efter uppsatser och avhandlingar samt vetenskapligt publicerade böcker inom alla möjliga olika ämnen. Uppsatser och avhandlingar är offentliga handlingar och är därför helt gratis att ladda ner och läsa.

Uppsatsen jag skriver är inom Programmet för Professionellt skrivande och rör sig inom det sociolingvistiska fältet. Jag och min partner har analyserat två svenska kriminalromaner ur ett berättartekniskt, genus- och maktperspektiv. Om intresset finns kan jag länka till uppsatsen när den är upplagd i Diva och även berätta lite mer om uppsatsen. Men detta kan ske först när uppsatsen är klar då vi fortfarande jobbar febrilt med att bli klara.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Annons:
Upp till toppen
Annons: