Annons:
Etikettkategorin-utan-kategori
Läst 1498 ggr
[postmortum91]
10/22/16, 11:43 AM

Vad har känt med sajten?

Alltså varför är "Feminism ifokus" så inaktiv? Finns det ingen admin och Medarbetare? Kanske dags att göra något?

Annons:
Ikajo
10/23/16, 9:10 PM
#1

Hej, jag har börjat jobba och har det rätt tufft på jobbet så min energi räcker inte riktigt. Däremot kan ju medlemmarna själva bidra till en aktiv sajt.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Hoseok
10/24/16, 1:18 PM
#2

Jag kollar in då och då men har inte deltagit så mycket i diskussioner.

JohanLi
12/3/16, 4:48 PM
#3

Verkar som många av dom som varit aktiva har lämnat sajten. Synd att admin inte gör ett bättre jobb för att hålla sajten vid liv.  Är ju helt död. Sajter utan aktiv admin dör alltid.

Ikajo
12/4/16, 4:57 PM
#4

#3 Tro mig. Jag har gjort många försök att få igång diskussioner på den här sajten men ofta är det som att försöka klappa med en hand. Spelar ingen roll hur många trådar jag startar. Är det ingen som deltar finns det inget jag kan göra.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

tarantass
12/23/16, 3:37 PM
#5

#4: stämmer bra det.

En orsak kanske är att så många antifeminister engagerar sig, vilket feminister, som har nog av dem på andra håll, inte orkar med.

Från alltför olika verklighetssyner går det inte att samtala, det blir bara tjafs och värre. Ett nutida samhällsfenomen som gäller fler områden än det här.

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

Morphogenesis
12/24/16, 10:33 AM
#6

"Från alltför olika verklighetssyner går det inte att samtala, det blir bara tjafs och värre. Ett nutida samhällsfenomen som gäller fler områden än det här."

Instämmer till 100%!

Annons:
JohanLi
12/29/16, 3:45 PM
#7

Har fått nys om att de medlemmar som faktiskt var aktiva blev blockerade. Så kanske inte så märkligt att sajten dog?  Stämmer det?

Ikajo
1/2/17, 5:12 PM
#8

#7 Det är inte medlemmar som har blivit blockerade. De som blev blockerade blev det på grund av att de bröt mot sajtens regler. Om sajten enbart hölls igång av antifeminister, rasister och troll så är det väldigt sorgligt för en sajt som skapades med syfte att vara en säker plats för att diskutera feminism. Tyvärr vet jag att många medlemmar inte känt sig trygga och har därför inte velat delta i diskussionerna på sajten. På grund av det hårda klimatet som skapades så vidtogs åtgärder. De åtgärderna vidtogs mot människor som kom med personattacker, härskartekniker och var öppet antifeministiska. Man måste inte vara feminist för att delta i diskussioner på sajten men antifeminister som förnekar och attackerar den feministiska rörelsen är helt enkelt inte välkomna.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

[NeferNefer]
3/23/17, 6:07 PM
#9

Jag har inte varit så pigg på att skriva här just på grund av det som Ikajo talar om. Det fick mig faktiskt att sluta gå in på den här sidan helt och hållet, tyvärr. Men om de där personerna är blockade ska jag ge sidan en ny chans 🙂

[EM L]
3/23/17, 6:10 PM
#10

Vilka är Medarbetare?

[NeferNefer]
3/23/17, 6:11 PM
#11

#10: Det ser du om du kollar på "Om sajten", längst ner.

Persifone
3/24/17, 10:54 AM
#12

Jag är Medarbetare och har haft väldigt mycket för mig det senaste (är i slutet av min sjuksköterskeutbildning). Så jag har inte riktigt haft den tid som behövs för att hålla igång sajten :(

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Upp till toppen
Annons: