"Tjejer som springer efter bilar"
En tråd som väcker många intressanta tankar om manligt, kvinnligt och sexigt: http://kvinna.ifokus.se/discussions/52204e8a8e0e74460d0029af-tjejer-som-springer-efter-bilar
Väldigt intressant läsning 😃
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
Om man som jag är intresserad av bilar och MC så ser man ifall det finns något av intresse omkring en. Dvs jag lägger märek till att det komer en Ford Mustang eller en Honda Gold Wing. Men aldrig har jag sprungit efter dessa. Hade sällskap med en kille i mina tonår som hade en Triumph Bonneville men inte pga av hojen.
Jag är själv inte särskilt intresserad av bilar, men kan erkänna att man såklart kollar om en udda/fräsig/dyr bil skulle åka förbi. Slänger även ett öga åt föraren. Men mer än så är det nog inte ;)
Själv kollar jag endast in bilen😃
Hahaha, ja då ligger det nog någonting i det här ändå kanske. Men kan påpeka att jag sällan blir lika imponerad av föraren som av bilen ;-)
För mig är det mer ljudet - folk flinar ibland åt mig när jag spetsar öronen och börjar titta mig omkring. Det kan vara Stena Rail-färjan med de där läckra dieslarna, eller en motorcykel eller bil. Det är motorerna vars momentkurva går i stort sett rakt upp från 0 varv/min som gör det. Förarna tittar jag sällan på, det är maskinen som är intressant.
Men att köra en riktig sportbil eller en muskelhoj är otroligt läckert, och en partner som tänder på samma sak är inte dumt det heller. Som jag skrev i den andra tråden, så kan jag mycket väl tänka mig att rasta av mig tillsammans med en tillfällig bekantskap under sådana omständigheter. Givetvis under förutsättning att bekantskapen är tilltalande i övrigt och att ingen av de inblandade har trohetslöften på andra håll.
Jag kan för övrigt tillägga att när jag tar ut min egen leksak för första gången på länge och smiskar henne litegrann längs vägarna, så kommer min partner att bli varse det när jag kommer hem igen 😇.
Ja, för mig är muskelmaskiner feminina …