"Feministf*tt*"
Starka modiga män vågar tillsammans misshandla, förolämpa, spotta på och mordhota en ensam ung flicka. Ja, det är rediga svenska karlar det. Verkar de tycka själva i alla fall.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/ung-ssu-aktiv-overfolls-av-okanda/
Undrar om det är det närmaste kvinnlig kontakt dem kommit på ett tag.
Jag vet i alla fall att såna "män" sannerligen inte intresserar mig …
Fegt. Har dom inte samma åsikt som henne kan dom väl diskutera det som en trevlig person.
Usch att våld är lösningen för vissa personer förbryllar mig fortfarande.
May the Gerbils be with you :3
#2 Samma här, kan man inte ha en hetare diskussion utan knytnävar är det ingen keeper. 😂
En intressant grej som jag vill ta upp som är OT egentligen: Varför har du ts censurerat ordet fitta? Vi är inne på Feminismifokus och ändå censurerar man kvinnans könsorgan?
Visst det finns bättre namn för dem, fast så länge man censurerar och låter ordet vara något fult och äckligt så blir det också äckligt.
#5: För att det användes i sammanhanget som ett skällsord, och det är inte okej. Dessutom finns det bättre ord för könsorganet om vi nu ska diskutera det. Vilket vi inte ska i den här tråden, du får gärna starta en egen tråd om det ifall du vill.
Herregud..
Va f*n är det här? Jag vägrar tro att det händer i Sverige.. Trodde vi hade kommit längre i utvecklingen.
Jag får även uppfattningen att de var högerextrema, det är intressant..
Knäade en 16 årig flicka.. Wow vilka män..
Hör av er om de blir kastrerade & nedslängda i en sjö så slänger jag upp en fest!
Är det någon mer kille än jag som skäms helt enkelt för hur män beter sig i Sverige?
Där jag bodde förut så var jag oftast tvungen att gå igenom en tunnel för att komma hem, det har hänt att när jag kommer sent hem och det råkar vara en tjej som går ensam några meter före så brukade jag stanna & vända mig om, sätta mig på en bänk och vänta några minuter. Bara så att hon inte känner ett obehag, jag hatar att behöva göra så..
Någon mer som känner igen sig?