Kvinnohat och mord
Den här unga mannen visade många tecken på att vara djupt störd. Han uttryckte också brinnande hat mot kvinnor. Att kvinnor har avvisat honom tyckte han var en krigsförklaring. Han skrev till och med ett manifest där han beskrev hur han ville tortera och döda unga kvinnor. Polisen tyckte emellertid att han var en trevlig ung man och släppte honom efter ett samtal, trots den egna familjens uttalade oro. Resultatet …?
http://www.dn.se/nyheter/varlden/mordaren-hade-skrivit-manifest/

Det som är mest obehagligt är ju att man känner igen exakt allting han säger, man har ju hört det förut hur många gånger som helst. Tjejer faller bara för skitstövlar, inte konstigt att tjejer får stryk och råkar illa ut när de inte väljer den snälla killen (och tänker sig då att de är den snälla killen), tjejer som ligger med killar men inte med dem är slampor, tjejer generellt sett är status- och pengakåta, ljuger, manipulerar, osv i all oändlighet.
Visst är det bekant? Ändå har folk mage att påstå att det inte finns något kvinnoförakt i samhället.
Ja, hu, även jag personligen har hört samma idiotier från män … "snälla" män, som tycker att alla kvinnor egentligen är horor ("Men du är inte som alla andra" … yeah, right!). Otäcka män, som gärna vill hitta en madonna att sätta på piedestal, och nåde henne den dagen hon gör den allra minsta egna rörelse och faller från piedestalen. Såna män är det bäst att hålla sig långt borta från. Och när såna män börjar skriva manifest om att tortera och mörda folk, då måste det tas på allvar, oavsett hur charmiga de verkar vara på förhör med polis.
Vi hade ju en idiot som tyckte att "snälla män" skulle få känna kvinnor på brösten. Det skulle "ju ändå inte kosta oss något". Steget är inte så långt från det till det här.
//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här
Ja, det stolpskottet minns jag. Jösses, vilket ärkepucko … ja, hm, då borde alla snälla kvinnor få sparka honom hårt mellan benen. Det kan ju inte göra något, vi är ju snälla, så då kan han väl ställa upp som belöning, tycker jag.