Annons:
Etikettkroppsligt
Läst 1478 ggr
Hoseok
2015-08-04 17:05

Bilder på döda foster väcker känslor

"Idag rullade en lastbil med bilder på aborterade foster runt på Norrköpings och Linköpings gator. Bakom kampanjen står en organisation som är för ett abortförbud.

Genom att visa bilderna vill de ändra opinionen i abortfrågan.

LÄNK

Annons:
Persifone
2015-08-04 17:09
#1

Ursäkta, men fy f*n vad vidrigt!

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Hoseok
2015-08-04 17:12
#2

Jag skulle vilja veta vad som driver Mats, ordförande för MRO, till detta. Något säger mig att det inte är för att han själv genomgått abort och ångrar sig. Men vad vet jag.

Ikajo
2015-08-04 17:52
#3

Som jag sett någon argumentera tidigare, abortmotståndare bryr sig bara om barnen innan de är födda. Vad som händer sen skiter de fullkomligt i.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

hahael
2015-08-06 22:57
#4

Vidrigt, jag fattar inte hur folk kan vara emot abort.

Klart att laxen ska ha en jolle

SaraU
2015-08-08 19:06
#5

Detta är så vidrigt att jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Abort är väl en av de största friheter vi har och det är inte konstigt. Att bli våldtagen och sedan bli gravid och sedan inte få ta bort barnet är väl ett av e hemskaste scenarion som finns… Så trött på dessa människor som vill ta bort kvinnors frihet

the esthetic grown up is the child who survived

Geru
2015-08-09 18:27
#6

Faktiskt väldigt överraskad att se det här i Sverige. 

Det är dock tur att det är en extrem minoritet som står för det i Sverige.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Annons:
Atropa
2015-08-12 16:17
#7

så jävla typiskt att det är en man som står och diskuterar hur dåligt en abort är. han lär väl aldrig få va med om den upplevelsen. sån jävla kränkning mot oss vi har fan rätt till våra kroppars beslut!

Upp till toppen
Annons: