Annons:
Etikettallmänt
Läst 1254 ggr
KimE
12/16/15, 8:49 AM

Rädda för PMS

Annons:
Tjeja
12/16/15, 8:55 AM
#1

Va??? Ha ha ha. Rädda att kvinnorna ska bita ifrån när de fått nog av karlarnas jargång kanske?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

KimE
12/16/15, 9:10 AM
#2

De är rädda att frun och kollegorna ska ha PMS samtidigt så att inte kommer undan det när de ska ut i krig (Det skulle kunna vara en tillgång med extra lättretliga kollegor när de ska ut i strid).

Hoseok
12/16/15, 11:38 AM
#3

Ännu ett praktexempel på varför sexualkunskapen i USA måste bli bättre.

Hoseok
12/16/15, 11:40 AM
#4

 “I think PMS is terrible, possibly the worst. I cannot stand my wife for about a week out of the month for every month. I like that I can come to work and not have to deal with that.” 

Jag hoppas hans fru lämnade honome fter det uttalandet..

KimE
12/16/15, 2:12 PM
#5

Många amerikaner motsätter sig sexualkunskap i skolan de tycker att det ska familjen lära dem eller så tillämpar de "home schooling" så de kan lära dem de rätta lärorna på en gång (eller varför ska man låta medelmåttor undervisa barn).

Honestyisdead
12/17/15, 4:31 PM
#6

Kvinnor förstår inte ens sig själv vid pms. Hur ska då männen kunna göra det? ;)

Annons:
Hoseok
12/17/15, 5:44 PM
#7

#6 Förstår inte riktigt vad du vill få sagt? Menar du att det är okej att göra såhär, bara för att "det är så svårt att förstå"? Om det inte var så du menade så får du gärna förklara.

Honestyisdead
12/17/15, 5:45 PM
#8

Missar du flirten på slutet måhända? 🤔

Hoseok
12/17/15, 5:46 PM
#9

I detta forum så är det väldigt svårt att avgöra om folk är seriösa eller inte. Om de menar väl eller inte. Jag tolkade det du skrev som ett hån snarare än ett skämt. Men då var det helt enkelt jag som tolkade fel. Och då släpper vi det.

Upp till toppen
Annons: